doctoral thesis
Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća

University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Jerčinović, S. (2019). Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, S. (2019). 'Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 27 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović S. Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2021 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

S. Jerčinović, "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Islandora Bookmark - Please login to use this feature