University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Jerčinović, S. (2019). Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931
Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931
Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931
Jerčinović, S. (2019). 'Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931
Jerčinović S. Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931
S. Jerčinović, "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931