doctoral thesis
Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća

University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Jerčinović, S. (2019). Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, S. (2019). 'Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 01 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović S. Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2025 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

S. Jerčinović, "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.