prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda

Pavlović, Elizabeta
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Pavlović, E. (2018). Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068

Pavlović, Elizabeta. "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068

Pavlović, Elizabeta. "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068

Pavlović, E. (2018). 'Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 08 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068

Pavlović E. Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2025 April 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068

E. Pavlović, "Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:443068

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.