prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.

Pavlić, Ivona
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Pavlić, I. (2016). Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

Pavlić, Ivona. "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

Pavlić, Ivona. "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

Pavlić, I. (2016). 'Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 09 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

Pavlić I. Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d. [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2021 September 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

I. Pavlić, "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188

Islandora Bookmark - Please login to use this feature