University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Pavlić, I. (2016). Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d. (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
Pavlić, Ivona. "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
Pavlić, Ivona. "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
Pavlić, I. (2016). 'Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
Pavlić I. Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d. [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
I. Pavlić, "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188