University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Krapljanov, V. (2018). Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
Krapljanov, Viki. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
Krapljanov, Viki. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
Krapljanov, V. (2018). 'Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
Krapljanov V. Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305
V. Krapljanov, "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:603305