University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Ilić, I. (2018). Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:776435
Ilić, Iva. "Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:776435
Ilić, Iva. "Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:776435
Ilić, I. (2018). 'Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:776435
Ilić I. Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:776435
I. Ilić, "Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:776435