University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Komadina, K. (2018). Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
Komadina, Katarina. "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
Komadina, K. (2018). 'Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
Komadina K. Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580
K. Komadina, "Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241580