prikaz prve stranice dokumenta Spol pregovarača kao faktor uspješnosti prodaje na tržištu keramike i ostaloga
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Spol pregovarača kao faktor uspješnosti prodaje na tržištu keramike i ostaloga

Francetić, Andrea
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Francetić, A. (2017). Spol pregovarača kao faktor uspješnosti prodaje na tržištu keramike i ostaloga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:768383

Francetić, Andrea. "Spol pregovarača kao faktor uspješnosti prodaje na tržištu keramike i ostaloga." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:768383

Francetić, Andrea. "Spol pregovarača kao faktor uspješnosti prodaje na tržištu keramike i ostaloga." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:768383

Francetić, A. (2017). 'Spol pregovarača kao faktor uspješnosti prodaje na tržištu keramike i ostaloga', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 19 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:768383

Francetić A. Spol pregovarača kao faktor uspješnosti prodaje na tržištu keramike i ostaloga [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2021 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:768383

A. Francetić, "Spol pregovarača kao faktor uspješnosti prodaje na tržištu keramike i ostaloga", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:768383

Islandora Bookmark - Please login to use this feature