prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje
No public access
professional thesis
Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje

Pilko Demirkiran, Kristina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Pilko Demirkiran, K. (2016). Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, K. (2016). 'Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 13 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran K. Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2021 September 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

K. Pilko Demirkiran, "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Islandora Bookmark - Please login to use this feature