University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Zuanović, S. (2024). Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
Zuanović, Sara. "Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
Zuanović, Sara. "Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
Zuanović, S. (2024). 'Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
Zuanović S. Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661
S. Zuanović, "Usporedba utjecaja influencer marketinga i korisnički generiranog sadržaja na percepciju i ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:529661