prikaz prve stranice dokumenta Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj

Vukelić, Ivana
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vukelić, I. (2022). Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257

Vukelić, Ivana. "Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257

Vukelić, Ivana. "Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257

Vukelić, I. (2022). 'Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257

Vukelić I. Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257

I. Vukelić, "Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:845257

Please login to the repository to save this object to your list.