University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Delić, I. (2022). Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:788257
Delić, Iva. "Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:788257
Delić, Iva. "Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:788257
Delić, I. (2022). 'Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:788257
Delić I. Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:788257
I. Delić, "Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:788257