University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Majerić, M. (2022). Utjecaj raspoloženja i osjećaja na donošenje odluke - implikacije na organizacijsko ponašanje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610826
Majerić, Marta. "Utjecaj raspoloženja i osjećaja na donošenje odluke - implikacije na organizacijsko ponašanje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610826
Majerić, Marta. "Utjecaj raspoloženja i osjećaja na donošenje odluke - implikacije na organizacijsko ponašanje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610826
Majerić, M. (2022). 'Utjecaj raspoloženja i osjećaja na donošenje odluke - implikacije na organizacijsko ponašanje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610826
Majerić M. Utjecaj raspoloženja i osjećaja na donošenje odluke - implikacije na organizacijsko ponašanje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610826
M. Majerić, "Utjecaj raspoloženja i osjećaja na donošenje odluke - implikacije na organizacijsko ponašanje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610826