University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Palijan, A. (2021). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345
Palijan, Andrej. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345
Palijan, Andrej. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345
Palijan, A. (2021). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345
Palijan A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345
A. Palijan, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja tvrtki na preferencije potrošača u potrošnji", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:539345