University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Višković, N. (2021). Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
Višković, Nina. "Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
Višković, Nina. "Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
Višković, N. (2021). 'Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
Višković N. Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810
N. Višković, "Utjecaj osobine ličnosti na donošenje odluka kod potrošača", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:546810