Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Identification of impulsive buying behaviour by taking into account psychological and sociological factors

Kristina Smokvina (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Smokvina, K. (2016). Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

Smokvina, Kristina. "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

Smokvina, Kristina. "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

Smokvina, K. (2016). 'Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

Smokvina K. Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

K. Smokvina, "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689