master's thesis
Identification of impulsive buying behaviour by taking into account psychological and sociological factors

Kristina Smokvina (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Smokvina, K. (2016). Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

Smokvina, Kristina. "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

Smokvina, Kristina. "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

Smokvina, K. (2016). 'Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

Smokvina K. Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689

K. Smokvina, "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689