master's thesis
The research on the perception of shopping centres and consumers quality of life

Marko Petrović (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics
Metadata
TitleIstraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača
AuthorMarko Petrović
Mentor(s)Jasmina Dlačić (thesis advisor)
Abstract
Ovaj diplomski rad se bavi proučavanjem i istraživanjem percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se postoji li povezanost između percepcije trgovačkog centra i kvalitete života potrošača. Istražuje se kako potrošači percipiraju trgovački centar koji posjećuju te smatraju li potrošači da trgovački centri i sadržaj koji se nudi u njima utječu na ukupnu razinu kvalitete života potrošača koji posjećuju trgovačke centre. Istraživanje diplomskog rada je provedeno na području grada Rijeke u dva trgovačka centra Tower centar Rijeka i Zapadni trgovački centar. Za provedbu istraživanja korištena je metoda anketnog upitnika. Prikupljeni podaci su statistički obrađeni te se iz dobivenih rezultata zaključuje da postoji povezanost između potrošačeve percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života potrošača. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju na to da je postojeća povezanost između percepcije trgovačkih centara i ukupne kvalitete života pozitivnog karaktera. Ispitani potrošači smatraju da je trgovački centar koristan i da povoljno utječe na ukupnu kvalitetu života.
Parallel title (English)The research on the perception of shopping centres and consumers quality of life
Committee MembersJasmina Dlačić (committee chairperson)
Ivana First Komen (committee member)
Maja Vujičić (committee member)
GranterUniversity of Rijeka
Faculty of Economics
PlaceRijeka
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeBusiness Economics; specializations in: Finance and Banking, Entrepreneurship, Management, Finance and Accounting, Marketing, International Business, IT Business
Study specializationManagement
Academic title abbreviationmag. oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-27
Parallel keywords (Croatian)percepcija trgovačkog centra kvaliteta života subjektivno blagostanje percipirani utjecaj proizvoda na kvalitetu života blagostanje potrošača
Resource typetext
Access conditionAccess restricted to students and staff of home institution
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:582260
CommitterDraženka Šepić