University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Šajina, I. (2016). Važnost učinkovite komunikacije u prodaji stolarije na hrvatskome tržištu (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:304531
Šajina, Ivan. "Važnost učinkovite komunikacije u prodaji stolarije na hrvatskome tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:304531
Šajina, Ivan. "Važnost učinkovite komunikacije u prodaji stolarije na hrvatskome tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:304531
Šajina, I. (2016). 'Važnost učinkovite komunikacije u prodaji stolarije na hrvatskome tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:304531
Šajina I. Važnost učinkovite komunikacije u prodaji stolarije na hrvatskome tržištu [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:304531
I. Šajina, "Važnost učinkovite komunikacije u prodaji stolarije na hrvatskome tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:304531