University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Krišto, T. (2020). Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419
Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419
Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419
Krišto, T. (2020). 'Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419
Krišto T. Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419
T. Krišto, "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419