prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača

Krišto, Tanja
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Krišto, T. (2020). Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, T. (2020). 'Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 14 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto T. Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

T. Krišto, "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Islandora Bookmark - Please login to use this feature