prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača

Krišto, Tanja
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Krišto, T. (2020). Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, T. (2020). 'Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto T. Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

T. Krišto, "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Please login to the repository to save this object to your list.