prikaz prve stranice dokumenta Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga

Dozet, Maja
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Dozet, M. (2020). Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034

Dozet, Maja. "Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034

Dozet, Maja. "Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034

Dozet, M. (2020). 'Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034

Dozet M. Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 June 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034

M. Dozet, "Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034

Islandora Bookmark - Please login to use this feature