prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača

Božičević, Mario
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Božičević, M. (2020). Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, Mario. "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, Mario. "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, M. (2020). 'Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević M. Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 June 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

M. Božičević, "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Islandora Bookmark - Please login to use this feature