prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom

Marušić, Monika
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Marušić, M. (2020). Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061

Marušić, Monika. "Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061

Marušić, Monika. "Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061

Marušić, M. (2020). 'Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061

Marušić M. Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061

M. Marušić, "Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:309061

Islandora Bookmark - Please login to use this feature