professional thesis
Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima

Loredana Maras (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Maras, L. (2016). Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720

Maras, Loredana. "Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720

Maras, Loredana. "Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720

Maras, L. (2016). 'Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720

Maras L. Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720

L. Maras, "Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720