Authored book-Scientific book-Texbook for higher education
Identitet marketinga
Rijeka: University of Rijeka, 2006. urn:nbn:hr:192:630409


Cite this document

Grbac, B. (2006). Identitet marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409.

Grbac, Bruno. Identitet marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409.

Grbac, Bruno. Identitet marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409.

Grbac, B. (2006) Identitet marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409 (Accessed 05 May 2024)

Grbac B. Identitet marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2006, [cited 2024 May 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409

B. Grbac, Identitet marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409

Please login to the repository to save this object to your list.