prikaz prve stranice dokumenta Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama

Stipetić, Maja (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Stipetić, M. (2016). Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, Maja. "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, Maja. "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić, M. (2016). 'Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 10 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Stipetić M. Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 July 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

M. Stipetić, "Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:753269

Islandora Bookmark - Please login to use this feature