doctoral thesis
Sustainability - strategic marketing orientation of successful businesses

Silvije Jerčinović (2019)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Jerčinović, S. (2019). Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, Silvije. "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović, S. (2019). 'Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Jerčinović S. Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

S. Jerčinović, "Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:834931

Islandora Bookmark - Please login to use this feature