University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Košara, D. (2018). Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
Košara, David. "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
Košara, David. "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
Košara, D. (2018). 'Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
Košara D. Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2018 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
D. Košara, "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268