Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Brand Accounting as a Boost for Company Value

Dora Hodžić (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Hodžić, D. (2016). Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:712284

Hodžić, Dora. "Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:712284

Hodžić, Dora. "Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:712284

Hodžić, D. (2016). 'Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:712284

Hodžić D. Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:712284

D. Hodžić, "Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:712284