prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača

Božičević, Mario
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Božičević, M. (2020). Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, Mario. "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, Mario. "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević, M. (2020). 'Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 27 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Božičević M. Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 April 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

M. Božičević, "Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:583672

Please login to the repository to save this object to your list.