pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efos:5863,thesis,"Povijesni razvoj e-trgovine","Grbavac, Antun",,,,,,,, efos:5614,thesis,"CROSS DOCKING U TRGOVINI NA PRIMJERU „KONZUM PLUS D.O.O.“","Kečinović, Domagoj",,,,,,,, efos:5643,thesis,"KLJUČNA MJERILA CATEGORY MANAGEMENTA","Ljekaj, Denis",,,,,,,, efos:5822,thesis,"LOGISTIKA PRODAVAONICE","Vilček, Alen",,,,,,,, efos:5793,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU ORGANICA VITA","Topalović, Klara",,,,,,,, efos:5789,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU DIGITALNE PLATFORME ŽENSKI RECENZIRAJ","Talajić, Maja",,,,,,,, efos:5553,thesis,"Strategije distribucije na primjeru autoindustrije u uvjetima zelene tranzicije u EU","Fekete, Branimir",,,,,,,, efos:5860,thesis,"ULOGA DOSTAVE POSLJEDNJE MILJE U DIZAJNU OPSKRBNOG LANCA I ZADOVOLJSTVU KUPACA","Đelatović, Anamaria",,,,,,,, efos:5638,thesis,"ANALIZA TRENDOVA MOBILNE TRGOVINE","Lolić, Stribor",,,,,,,, efos:5671,thesis,"Dinamičko određivanje cijena na primjeru avionskih karata","Milas, Petra",,,,,,,, efos:5585,thesis,"Internetski oblici plaćanja i digitalne valute","Grgić, Matej",,,,,,,, efos:5570,thesis,"MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI VIRTUALNE STVARNOSTI","Galić, Ljerka",,,,,,,, efos:5509,thesis,"OMNIKANALNA MALOPRODAJA","Butor, Doris",,,,,,,, efos:5716,thesis,"IZVORI SEKUNDARNIH PODATAKA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Perić Stivi, Suzana",,,,,,,, efos:5666,thesis,"ODRŽIVOST U OPSKRBNOM LANCU PAPIRNE INDUSTRIJE","Mihaljević, Adela",,,,,,,, efos:5520,thesis,"Online category management","Barišić, Petar",,,,,,,, efos:5677,thesis,"POVRATNA LOGISTIKA: OPOZIV PREHRAMBENIH PROIZVODA","Milošević, Matea",,,,,,,, efos:5591,thesis,"PRIMJENA METODE PROMATRANJA NA PRIMJERU PRAĆENJA KUPACA PRODAVAONICE NEW YORKER","Hodak, Vlatko",,,,,,,, efos:5690,thesis,"PROJEKT ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA NA PRIMJERU ISTRAŽIVANJA KORIŠTENJA DUHANSKIH PROIZVODA","Novak, Valentino",,,,,,,, efos:5730,thesis,"SPECIFIČNOSTI I IZAZOVI OPSKRBNOG LANCA VOĆEM I POVRĆEM","Pralas, Doris",,,,,,,, efos:5731,thesis,"UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA","Previšić, Tihana",,,,,,,, efos:5903,thesis,"AGENCIJE ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Rašić, Lorena",,,,,,,, efos:5823,thesis,"DIGITALNA PRISUTNOST POSLOVNOG SUBJEKTA","Vilk, Anja",,,,,,,, efos:5513,thesis,"E-trgovina u Hrvatskoj","Cah, Domagoj",,,,,,,, efos:5694,thesis,"ONLINE ALATI ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERIMA HUBSPOT I SURVEYMONKEY ALATA","Orkić, Andrea",,,,,,,, efos:5648,thesis,"Uloga neuromarketinga u istraživanju tržišta","Majstrović, Mateja",,,,,,,, efos:5825,thesis,"Utjecaj umjetne inteligencije na marketinške aktivnosti","Vizentaner, Domagoj",,,,,,,, efos:5868,thesis,"FOKUS GRUPE I NJIHOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU UTJECAJA MENTALNOG ZDRAVLJA NA ŠKOLSKI USPJEH UČENIKA","Juričić, Ivana",,,,,,,, efos:5670,thesis,"ISTRAŽIVANJE POLITIČKOG TRŽIŠTA","Mikić, Mateo",,,,,,,, efos:5755,thesis,"MARKETING PLAN ORDINACIJE DENTALNE MEDICINE SIBER","Sklobić, Marija",,,,,,,, efos:5480,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZA AUTOŠKOLU STRIC","Barać, Antonela",,,,,,,, efos:5505,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZA LEADSFMC","Brlić, Katarina",,,,,,,, efos:5613,thesis,"MYSTERY SHOPPING I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERIMA TVRTKI KAUFLAND I LIDL","Kandrač, Marija",,,,,,,, efos:5756,thesis,"MYSTERY SHOPPING I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU TVRTKE PEVEX D.D.","Slišković, Ivona",,,,,,,, efos:5797,thesis,"PRIMJENA METODE ISPITIVANJA NA PRIMJERU OTVARANJA MEKSIČKOG FAST-FOOD RESTORANA U OSIJEKU","Ulemek, Aleksandra",,,,,,,, efos:5887,thesis,"PROJEKT ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA NA PRIMJERU ISTRAŽIVANJA SVJESNOSTI I STAVOVA STUDENATA MARKETINGA O SUBLIMINALNOM OGLAŠAVANJU","Kozić, Marinela",,,,,,,, efos:5692,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA „FRANCK“","Orašinović, Lorena",,,,,,,, efos:5454,thesis,"ANALIZA PRODAJNE UČINKOVITOSTI NA TRŽIŠTU BEZALKOHOLNIH ENERGETSKIH PIĆA","Oršolić, Vjekoslav",,,,,,,, efri:4242,thesis,"Utjecaj predizborne kampanje na ishod rezultata izbora - analiza slučaja","Kuduz, Vinko",,,,,,,, efos:5739,thesis,"ANALIZA PROJEKTNIH PRIJAVA U POZIVIMA ZA EU PROJEKTE - STUDIJA SLUČAJA POZIVA IZ STRUKTURNIH FONDOVA U RAZDOBLJU 2015. – 2021. GODINE","Rezo, Andrea",,,,,,,, efos:5707,thesis,"ONLINE ALATI ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU GOOGLE FORMS I ALCHEMER","Pavković, Ana",,,,,,,, efos:5409,thesis,"ETIČNOST U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Curić, David",,,,,,,, efos:5429,thesis,"MARKETING PLAN ASTROGARDENA","Raić, Ivančica",,,,,,,, efos:5182,thesis,"MARKETINŠKE PERSPEKTIVE E-TRGOVINE","Kordić, Marina",,,,,,,, efos:5304,thesis,"Platforme za e-trgovinu","Stanković, Marino",,,,,,,, efos:5302,thesis,"MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU „LEDO plus d.o.o.“","Soldo, Dorian",,,,,,,, efos:5116,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA KREATORA SADRŽAJA IVANE MIŠKOVIĆ","Kujundžić, Vjekoslava",,,,,,,, efos:5374,thesis,"ONLINE UPRAVLJANJE KATEGORIJAMA","Vidaković, Marija",,,,,,,, efos:5318,thesis,"STRATEGIJA DISTRIBUCIJE NA PRIMJERU TVRTKE RAVLIĆ D.O.O.","Svoren, Luka",,,,,,,, efos:5371,thesis,"STRATEŠKI MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU GOSPODARSKOG SUBJEKTA DNNA D.O.O.","Veseličić, Kristina",,,,,,,, efos:5269,thesis,"USPOREDBA STRATEGIJA PROMOCIJE PROIZVODA COCA-COLA I PEPSI","Popović, Domagoj",,,,,,,, efos:5266,thesis,"UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA","Ploh, Josipa",,,,,,,, efos:5055,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE NA PRIMJERU TVRTKE DM","Ježabek, Natalia",,,,,,,, efos:5384,thesis,"MARKETING PLAN KOZMETIČKOG SALONA ANJA","Vučković, Ana",,,,,,,, efos:5298,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU FRANCK ČAJEVA","Savić, Jasna",,,,,,,, efos:5395,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU SAPONIA I FAKS HELIZIM","Zlomislić, Antun",,,,,,,, efos:5031,thesis,"MARKETINŠKI PLAN VINARIJE","Malenjak, Iva",,,,,,,, efos:4984,thesis,"ONLINE ALATI ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA","Drenjančević, Mia",,,,,,,, efos:5036,thesis,"PROJEKT ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA NA PRIMJERU STAVOVA HRVATSKIH GRAĐANA O CIJEPLJENJU PROTIV VIRUSA COVID-19","Vulić, Ivan",,,,,,,, efos:5375,thesis,"PROJEKT ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA NA PRIMJERU „UTJECAJ PANDEMIJE VIRUSA COVID-19 NA STUDENTE U HRVATSKOJ“","Vidinović, Ana Marija",,,,,,,, efos:5226,thesis,"Primjena metode ispitivanja na primjeru ispitivanja promjene ponašanja u potrošnji dohotka studenata u doba Covid-19 pandemije","Kovač, Monika",,,,,,,, efos:5358,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKE KAMPANJE","Tomašević, Antonija",,,,,,,, efos:5197,thesis,"TRENDOVI PRIMJENE METRIKE MARKETINGA","Rupčić, Mateja",,,,,,,, efos:5393,thesis,"ZNAČAJ TRAŽILICA U INTERNETSKOM INFORMACIJSKOM PROSTORU","Zebec, Antun",,,,,,,, efos:5099,thesis,"ONLINE ALATI U METODI PROMATRANJA","Kovačević, Andrea",,,,,,,, efos:4877,thesis,"Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj","Gajski, Matea",,,,,,,, efos:5179,thesis,"PSIHOLOŠKA ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Erić, Marija",,,,,,,, efos:5205,thesis,"Marketinški plan pčelarskog OPG-a","Pavošević, Mia",,,,,,,, efos:4915,thesis,"Analiza marketinškog miksa na primjeru proizvoda Bajadera","Sučić, Adriana",,,,,,,, efos:5018,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU PODUZEĆA PODRAVKA D.D","Horvat Milojević, Suzana",,,,,,,, efos:5072,thesis,"PREGOVARANJE U DOBA PANDEMIJE KORONAVIRUSA","Jurendić, Karla",,,,,,,, efos:5195,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA JÄGERMEISTER","Šimić, Matej",,,,,,,, efos:5145,thesis,"ULOGA NEUROMARKETINGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Lucić, Nikolina",,,,,,,, efos:5029,thesis,"ULOGA PREGOVARAČKIH TIPOVA PRI ODABIRU STRATEGIJE U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Cvitkušić, Iva",,,,,,,, efos:5149,thesis,"VJEŠTINE PREGOVARANJA PRILIKOM SELEKCIJSKOG INTERVJUA","Lovrić, Lucija",,,,,,,, efos:4786,thesis,"PRIMJENA METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Hrnjkaš, Marija",,,,,,,, efos:4574,thesis,"STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O KONCEPTU I OZNACI PRAVEDNE TRGOVINE","Radonić, Tena",,,,,,,, efos:4549,thesis,"EKOLOŠKA OSVIJEŠTENOST HRVATSKIH POTROŠAČA","Karaula, Klaudija",,,,,,,, efos:4535,thesis,"MARKETING PLAN PODUZEĆA PASTA FANTASY","Rakitić, Dea",,,,,,,, efos:4550,thesis,"MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA PETULA FOODS","Milković, Dora",,,,,,,, efos:4555,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZANATSKE PIVOVARE MALI DIV","Iličić, Nikola",,,,,,,, efos:4547,thesis,"STRATEGIJA PROIZVODA NA PRIMJERU SLADOLEDA „KING“ TVRTKE LEDO PLUS D.O.O.","Mihić, Filip",,,,,,,, efos:4545,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU TVRTKE „DM“","Mutavdžić, Sandra",,,,,,,, efos:4751,thesis,"ONLINE ALATI ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERIMA GOOGLE FORMS I SURVEY MONKEY","Baković, Maja",,,,,,,, efos:4747,thesis,"Primjena metode promatranja na primjeru efikasnosti radnika na pokretnoj traci","Jakić, Pejo",,,,,,,, efos:4680,thesis,"ANALIZA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI PROIZVODA „COCA-COLA“","Vidić, Juro Jani",,,,,,,, efos:4683,thesis,"ISTRAŽIVANJE POLITIČKOG TRŽIŠTA","Lushaj, Leonard",,,,,,,, efos:4422,thesis,"MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ","Turalija, Luka",,,,,,,, efos:4425,thesis,"MARKETINŠKI PLAN TRGOVINE KAPITALAC","Mališić-Kovačević, Lorna",,,,,,,, efos:4428,thesis,"STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O EKOLOŠKIM OZNAKAMA NA PROIZVODIMA","Prokuplja, Tena",,,,,,,, efos:4426,thesis,"ULOGA POTROŠAČA U ZAŠTITI OKOLIŠA I OSTVARIVANJU ODRŽIVOG RAZVOJA","Kavelj, Kristina",,,,,,,, efos:4383,thesis,"UTJECAJ ČLANSTVA U WTO-U NA ODRŽIVI RAZVOJ U REPUBLICI HRVATSKOJ","Glavurdić, Vedran",,,,,,,, efos:4675,thesis,"PRIMJENA POLITIČKOG MARKETINGA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Pralas, Doris",,,,,,,, efos:4640,thesis,"ETIČNOST U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA","Lolić, Stribor",,,,,,,, efos:4361,thesis,"MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VIJUGA J.D.O.O.","Grundler, Darko",,,,,,,, efos:4362,thesis,"MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA JUDITA'S WORLD","Reštarović, Pamela",,,,,,,, efos:4367,thesis,"Marketing plan poduzeća Kandit d.o.o.","Patron, Marko",,,,,,,, efos:4346,thesis,"ANALIZA MARKETING- STRATEGIJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA „MALI DIV D.O.O.“","Lachner, Tea",,,,,,,, efos:4345,thesis,"STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“","Grahovac, Lea",,,,,,,, efos:4295,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZA PROIZVOD HAKUMA","Vincetić, Matea",,,,,,,, efos:4296,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta Tan Bueno","Hodak, Nikolina",,,,,,,, efos:3876,thesis,"Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka","Steiner, Josip",,,,,,,, efos:3845,thesis,"Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača","Mihić, Mia",,,,,,,, efos:3664,thesis,"Strategije izbornog marketinga","Gelo, Ivan",,,,,,,, efos:3530,thesis,"Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris","Mandurić, Ivana",,,,,,,, efos:3904,thesis,"Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja","Pervan, Antonija",,,,,,,, efos:3434,thesis,"Etičnost u istraživanju tržišta","Orlović, Lucija",,,,,,,, efos:4036,thesis,"Istraživanje političkog tržišta","Pavošević, Mia",,,,,,,, efos:3575,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta EDukOS - Centar znanja d.o.o.","Đukić, Valentina",,,,,,,, efos:4030,thesis,"MYSTERY SHOPPING I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU HERAKLEA d.o.o.","Miketa, Nikolina",,,,,,,, efos:3543,thesis,"Marketinški plan Sportske akademije Vunderkid","Sabolić, Maria",,,,,,,, efos:3837,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta Kandit","Radočaj, Manuela",,,,,,,, efos:2661,dissertation,"Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga","Pap, Ana",,,,,,,, efos:1558,thesis,"Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana","Pap, Ana",,,,,,,,