Grbčić, K. (2020). Omnichannel marketing (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843930
Grbčić, Karla. "Omnichannel marketing." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843930
Grbčić, Karla. "Omnichannel marketing." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843930
Grbčić, K. (2020). 'Omnichannel marketing', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843930
Grbčić K. Omnichannel marketing [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843930
K. Grbčić, "Omnichannel marketing", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843930