prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnih recenzija na ponašanje potrošača u kozmetičkoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj digitalnih recenzija na ponašanje potrošača u kozmetičkoj industriji

Marin, Anamaria
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Marin, A. (2024). Utjecaj digitalnih recenzija na ponašanje potrošača u kozmetičkoj industriji (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:038427

Marin, Anamaria. "Utjecaj digitalnih recenzija na ponašanje potrošača u kozmetičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:038427

Marin, Anamaria. "Utjecaj digitalnih recenzija na ponašanje potrošača u kozmetičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:038427

Marin, A. (2024). 'Utjecaj digitalnih recenzija na ponašanje potrošača u kozmetičkoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 15.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:038427

Marin A. Utjecaj digitalnih recenzija na ponašanje potrošača u kozmetičkoj industriji [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 15.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:038427

A. Marin, "Utjecaj digitalnih recenzija na ponašanje potrošača u kozmetičkoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:038427

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.