prikaz prve stranice dokumenta Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja
Rad nije dostupan
završni rad
Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja

Vučković, Boris
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vučković, B. (2020). Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524

Vučković, Boris. "Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524

Vučković, Boris. "Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524

Vučković, B. (2020). 'Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524

Vučković B. Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524

B. Vučković, "Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.