prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača

Krišto, Tanja
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Krišto, T. (2020). Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, Tanja. "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto, T. (2020). 'Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Krišto T. Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

T. Krišto, "Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:116419

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.