TY - THES ID - efri:4428 TI - Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj AU - Bašić Žic, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4376 TI - Utjecaj pandemije COVID-19 na promjene u internetskoj trgovini AU - Bilić, Višnja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4244 TI - Suočavanje s neuspješnom uslugom i uloga kvalitete odnosa na sportskom tržištu AU - Kuzmanić, Antonio DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4192 TI - Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda AU - Vranić, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4166 TI - Sadašnjost i budućnost marketinga društvenih mreža AU - Lebinac Vrban, Tena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:4160 TI - Ulaganje u energetsku učinkovitost stambenim kreditiranjem AU - Pamić Tumpić, Marta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - aspira:657 TI - Marketing miks hotelskih lanaca-poslovni slučaj hotela Sheraton AU - Ćubelić, Luka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - aspira:664 TI - Vino u gastronomskoj ponudi turističke destinacije AU - Avelini, Josip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3684 TI - Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y AU - Svetina, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - aspira:502 TI - Strateško udruživanje i marketing malih i obiteljskih hotela AU - Dobrić, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:3578 TI - Izvorišta i reakcije na percipiranu kvalitetu visokog učilišta AU - Jadrić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - efri:3605 TI - Contributions of Functional Magnetic Resonance Imaging in Market Research: Obstacles and Perspectives AU - Vujičić, Maja AU - Grbac, Bruno AU - Mozetič, Vladimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - aspira:407 TI - Značaj izgradnje marke u razvoju sportskog subjekta na primjeru Nike-a AU - Sulejman, Izabela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2944 TI - Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije AU - Palić, Tonina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2736 TI - Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača AU - Krišto, Tanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2983 TI - Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj AU - Jaška, Sanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2943 TI - The relationship between participants’ registrations and promotional activities of the Erasmus for Young Entrepreneurs Programme AU - Juričić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:2241 TI - Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji AU - Kos Kavran, Adrijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:1707 TI - Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća AU - Jerčinović, Silvije DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - efri:1785 TI - DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND AU - Jurišić, Marijana AU - Dlačić, Jasmina AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:1280 TI - Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije AU - Jurišić, Marijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - efri:1660 TI - EXPLORING RELATIONSHIP QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY AU - Dlačić, Jasmina AU - Grbac, Bruno AU - Lazarić, Marin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efri:59 TI - Zdrav životni stil - odrednica vrijednosti za potrošače na turističkom tržištu AU - Težak Damijanić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2289 TI - Marketing dynamics: How to Create Value for Customers AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2333 TI - B2B marketing AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:3270 TI - Upravljanje strateškim marketingom poslovnog subjekta na tržištu energije urbanih sredina AU - Radulović, Duško DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2288 TI - Stvaranje i razmjena vrijednosti AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:3118 TI - Upravljanje marketingom u funkciji transformacije hrvatske vojske AU - Vrkić, Marin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:3464 TI - Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu AU - Stamenić, Sanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:2649 TI - Upravljanje marketingom i kvalitetom u funkciji razvoja poslovnih sustava Republike Hrvatske AU - Plantić Tadić, Diana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:3301 TI - Analiza reklamnog diskursa AU - Pavlović, Liljana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:3387 TI - Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma AU - Gredičak, Tatjana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2328 TI - Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2358 TI - Metrika marketinga AU - Grbac, Bruno AU - Meler, Marcel DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2332 TI - Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja AU - Grbac, Bruno AU - Lončarić, Dina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:3241 TI - Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj AU - Kovač, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2334 TI - Izazovi međunarodnog tržišta AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:3096 TI - Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu AU - Lončarić, Dina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2360 TI - Marketing trendovi AU - Grbac, Bruno AU - Dlačić, Jasmina AU - First, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2329 TI - Načela marketinga AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2330 TI - Identitet marketinga AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2357 TI - Marketing : koncepcija, imperativ, izazov AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2362 TI - Osvajanje ciljnog tržišta AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:3292 TI - Hipermedijalne metode u marketingu AU - Čapko, Zvonko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - svkri:2707 TI - Tržišne i marketing odrednice privređivanja malog i srednjeg obima AU - Grbac, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -