pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efri:4737,thesis,"Percepcija potrošača o specijaliziranim trgovinama ekoloških prehrambenih proizvoda","Hron, Ivona",,,,,,,, efri:4144,"journal article","ALL THAT GLITTERS IS NOT GOLD: BEYOND ONLINE HOTEL REVIEWS","First Komen, Ivana; Vujičić, Maja",,,,,,,, efri:3230,thesis,"Interni marketing - Istraživanje zadovoljstva radom od kuće u Primorsko-goranskoj županiji","Radić, Mirko",,,,,,,, efri:3233,thesis,"Namjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu","Vukosavljević, Aleksandra",,,,,,,, efri:3226,thesis,"Percepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda","Milinović, Nives",,,,,,,, efri:3221,thesis,"Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju","Kosovac, Melanie",,,,,,,, efri:3228,thesis,"Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta","Novak, Martin",,,,,,,, efri:3147,thesis,"Tržišno natjecanje na tržištu pokretnih telekomunikacijskih mreža u Republici Hrvatskoj","Javor, Deana",,,,,,,, efri:3259,thesis,"Placebo Effect in Marketing: Product Price and Perceived Quality","Zulijani, Dominik",,,,,,,, efri:3544,thesis,"Marketing putem društvenih mreža","Silconi, Robert",,,,,,,, efri:3539,thesis,"Utjecaj ambalaže na percipiranu kvalitetu prehrambenog proizvoda","Turk, Sonja",,,,,,,, efri:3520,thesis,"Elektroencefalografija kao alat u neuromarketinškim istraživanjima","Ivančić, Sara",,,,,,,, efri:3518,thesis,"Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama","Aničić, Ana",,,,,,,, efri:3425,thesis,"Isticanje karakteristike održivosti proizvoda i percepcija potrošača","Bujan, Zora",,,,,,,, efri:3051,thesis,"Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene","Muždeka Prodanović, Adriana",,,,,,,, efri:3605,"journal article","Contributions of Functional Magnetic Resonance Imaging in Market Research: Obstacles and Perspectives","Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, Vladimir",,,,,,,, efri:2561,thesis,"Analiza stavova potrošača o održivoj potrošnji","Štefančić, Maja",,,,,,,, efri:2555,thesis,"Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga","Dozet, Maja",,,,,,,, efri:2558,thesis,"Motivacija korisnika za sudjelovanje u ekonomiji dijeljenja - utjecaj na zadovoljstvo i namjeru korištenja","Jurić, Andrea",,,,,,,, efri:2557,thesis,"Povjerenje korisnika u uslugu e-bankarstva","Janković, Alma",,,,,,,, efri:2556,thesis,"Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram","Hajdinjak, Antonia",,,,,,,, efri:2559,thesis,"Usporedba percepcije poduzetničkog rizika generacije Z i Y","Olujić, Carla",,,,,,,, efri:2560,thesis,"Važnost marketinga u bankarskom sektoru","Superina-Gudelj, Irena",,,,,,,, efri:2548,thesis,"Istraživanje percepcije potrošača o lokalnoj i ekološkoj hrani","Skender, Sandra",,,,,,,, efri:2546,thesis,"Motivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti","Sarađen, Ivan",,,,,,,, efri:2545,thesis,"Percepcija lokalnog stanovništva o ponudi turističkih destinacija u Istri","Samac, Elena",,,,,,,, efri:2542,thesis,"Prihvaćanje i korištenje usluga Netflix-a","Mandić, Monika",,,,,,,, efri:2515,thesis,"Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača","Kolarić, Katarina",,,,,,,, efri:2517,thesis,"Povezanost obogaćivanja ponude kuća za odmor i oduševljenja gosta","Pečenković, Dolores",,,,,,,, efri:2511,thesis,"Stav studenta Sveučilišta u Rijeci o imidžu Rijeke kao turističke destinacije","Badurina-Dudić, Nikolina",,,,,,,, efri:2512,thesis,"Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača","Božičević, Mario",,,,,,,, efri:2518,thesis,"Učinak sidrenja u oblikovanju ponude usluga","Šćira, Antonija",,,,,,,, efri:2519,thesis,"Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr","Zornada, Patrick",,,,,,,, efri:2860,thesis,"Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja","Vučković, Boris",,,,,,,, efri:2853,thesis,"Omnichannel marketing","Grbčić, Karla",,,,,,,, efri:2812,thesis,"Motivacija studenata preddiplomskog studija za uključenje u dodatne aktivnosti","Beronja, Ana",,,,,,,, efri:2463,thesis,"Istraživanje percipirane kvalitete i zadovoljstva uslugama mobilnog bankarstva","Cvitković, Krešimir",,,,,,,, efri:2461,thesis,"Povjerenje žena u mobilne aplikacije za praćenje reproduktivnog zdravlja","Barać, Sara",,,,,,,, efri:2472,thesis,"Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama","Skupnjak, Dora",,,,,,,, efri:2460,thesis,"Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija","Baldigara, Valentina",,,,,,,, efri:2465,thesis,"Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda","Jakovljević, Andrea",,,,,,,, efri:2473,thesis,"Utjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača","Tomljenović, Andrea",,,,,,,, efri:2469,thesis,"Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom","Marušić, Monika",,,,,,,, efri:2676,thesis,"Provođenje aktivnosti unapređenja prodaje na primjeru DM i Bipa trgovina","Vukelić, Ivana",,,,,,,, efri:2665,thesis,"Istraživanje preferencija korisnika - A/B testiranje s primjenom na internet stranici","Sambolek, Filip",,,,,,,, efri:2430,thesis,"Tko koga prati - povezanost karakteristika influencera s uključenosti njegovih pratitelja","Brkljačić, Ivana",,,,,,,, efri:2431,thesis,"Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja","Kaić, Anna",,,,,,,, efri:2253,thesis,"Glazbene navike i identitet generacija Y i Z","Ćustić, Anita",,,,,,,, efri:2126,thesis,"Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja","Gavrić, Ana",,,,,,,, efri:2128,thesis,"Percepcija ponude usluge u salonima ljepote - istraživanje utjecaja boja","Kopjar, Lucija",,,,,,,, efri:2124,thesis,"Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda","Bortek, Ivana",,,,,,,, efri:2132,thesis,"Utjecaj dizajna, osoblja i obogaćene ponude na posjećenost štanda","Marčan, Katarina",,,,,,,, efri:2136,thesis,"Utjecaj mikro influencera u kampanjama","Mihaljević, Ivana",,,,,,,, efri:2144,thesis,"Zdrave prehrambene navike potrošača i zeleni proizvodi","Udiljak, Marina",,,,,,,, efri:2233,thesis,"Stvarna i percipirana korisnost programa vjernosti za potrošače u Republici Hrvatskoj","Križnjak, Mateja",,,,,,,, efri:2240,thesis,"Utjecaj sklonosti ka riziku na donošenje odluka ulagača na tržištu kapitala","Vukić, Marko",,,,,,,, efri:2092,thesis,"Istraživanje ponude na tržištu - usporedba tradicionalnih i novih oblika maloprodaje","Kufek, Lea",,,,,,,, efri:2085,thesis,"Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda","Čiča, Iva",,,,,,,, efri:2097,thesis,"Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda","Puškarić, Antonija",,,,,,,, efri:2106,thesis,"Svijest potrošača o iskorištavanju životinja u industrijama","Trbojević, Andrea",,,,,,,, efri:2096,thesis,"Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike","Posavec, Maja",,,,,,,, efri:2090,thesis,"Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača","Frankulin, Matea",,,,,,,, efri:2102,thesis,"Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM","Šegulja, Vedrana",,,,,,,, efri:2087,thesis,"Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti u drogerijama","Dabac, Marija",,,,,,,, efri:2100,thesis,"Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata","Rupčić, Ivana",,,,,,,, efri:1792,thesis,"Analiza učinka posjedovanja u segmentu fizičkih proizvoda i usluga","Klarić, Mia",,,,,,,, efri:1796,thesis,"Problematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača","Šeškar, Ema",,,,,,,, efri:1752,thesis,"Volontiranje - uzroci i posljedice","Šebalj, Katarina",,,,,,,, efri:1686,thesis,"Grupe solidarne razmjene kao kanal distribucije ekoloških proizvoda i mogućnosti za njihov daljnji razvoj","Komadina, Daniela",,,,,,,, efri:1599,thesis,"Zavaravajuće oglašavanje","Zinaja, Alen",,,,,,,, efri:1639,thesis,"Impulzivno trošenje dobivenog novca","Mulc, Dominik",,,,,,,, efri:1642,thesis,"Istraživanje zadovoljstva i lojalnost sudionika Riječkog karnevala","Pleša, Nikolina",,,,,,,, efri:1637,thesis,"Povezanost osobnih vrijednosti i etnocentrizma","Marković, Janja",,,,,,,, efri:1648,thesis,"Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa","Sinčić, Katarina",,,,,,,, efri:1635,thesis,"Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju","Košara, David",,,,,,,, efri:1641,thesis,"Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda","Pavlović, Elizabeta",,,,,,,, efri:1647,thesis,"Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća","Sardelić, Loris",,,,,,,, efri:1631,thesis,"Vođe mišljenja - mikro influenceri na društvenim mrežama","Androić, Lana",,,,,,,, efri:1334,thesis,"Premier league marketing in Croatia","Atlija, David",,,,,,,, efri:1312,thesis,"Uloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni","Benić, Magdalena",,,,,,,, efri:1313,thesis,"Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu","Ilić, Iva",,,,,,,, efri:1314,thesis,"Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje","Krapljanov, Viki",,,,,,,, efri:1276,thesis,"Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti","Fuček, Valentina",,,,,,,, efri:1288,thesis,"Neetično oglašavanje na društvenim mrežama usmjereno prema adolescentima","Peloza, Petra",,,,,,,, efri:1286,thesis,"Potrošački etnocentrizam","Mučić, Valnea",,,,,,,, efri:1278,thesis,"Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike","Komadina, Katarina",,,,,,,, efri:1287,thesis,"Trgovačke marke i lojalnost potrošača","Novak, Martina",,,,,,,, efri:1289,thesis,"Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge","Radić, Vedrana",,,,,,,, efri:1292,thesis,"Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije","Vusić, Danijela",,,,,,,, efri:884,thesis,"Društvena odgovornost na primjeru igara na sreću","Dorvak, Natalija",,,,,,,, efri:892,thesis,"Etička razmatranja korištenja piratskih verzija programa","Karamarko, Tomislav",,,,,,,, efri:891,thesis,"Implementacija programskih rješenja u funkciji unapređenje poslovanja i zadovoljstva korisnika","Jovančević, Nikola",,,,,,,, efri:887,thesis,"Istraživanje potreba za poliuretanima u poduzećima na području Hrvatske i Slovenije","Jelić, Hrvoje",,,,,,,, efri:904,thesis,"Marketing prirodnih i kulturnih resursa Bjelovarsko-bilogorske županije","Mateković, Hrvoje",,,,,,,, efri:839,thesis,"Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu","Bošnjak, Matea",,,,,,,, efri:880,thesis,"Upravljanje kvalitetom u funkciji razvoja konkurentske prednosti prehrambenih poduzeća","Dizdar, Ivan",,,,,,,, efri:909,thesis,"Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava","Pernuš, Karlo",,,,,,,, efri:837,thesis,"Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka","Bijelić, Branko",,,,,,,, efri:789,thesis,"Kvaliteta pružanja usluge prijevoza učenika","Tominac, Martina",,,,,,,, efri:786,thesis,"Osiguranje ustanova u kulturi","Matešić, Anja",,,,,,,, efri:782,thesis,"Zadovoljstvo studenata ponudom bankovnih usluga","Gretić, Maja",,,,,,,, efri:777,thesis,"Ponašanje potrošača pripadnika Generacije Z","Ragus, Daria",,,,,,,, efri:770,thesis,"Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji","Delić-Ibukić, Lea",,,,,,,, efri:776,thesis,"Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji","Perčić, Dora",,,,,,,, efri:765,thesis,"Oglašavanje poduzeća na društvenim mrežama","Bujan, Aleksandra",,,,,,,, efri:759,thesis,"Analiza oglašavanja usluga na internetu","Višnjić, Mario",,,,,,,, efri:757,thesis,"Marketing plan i pozicioniranje poduzeća, primjer poduzeća Kupole - bolje od šatora d.o.o.","Ciler, Marino",,,,,,,, efri:756,thesis,"Zaštita potrošača u segmentu marketinga usluga","Brežnjak, Anamarija",,,,,,,, efri:758,thesis,"Značaj bankoosiguranja kao kanala prodaje osiguranja","Radinović, Snježana",,,,,,,, efri:726,thesis,"Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom booking.com recenzija","Gojtanić, Simona",,,,,,,, efri:730,thesis,"Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike","Katanar, Ivana",,,,,,,, efri:724,thesis,"Povezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta","Baždarić, Ivana",,,,,,,, efri:731,thesis,"Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama","Keser, Tea",,,,,,,, efri:727,thesis,"Radio i društvene mreže: Radio Rijeka na Facebooku","Hajdinjak, Eva",,,,,,,, efri:729,thesis,"Relationship between internal marketing and employees' emotional intelligence","Juričić, Iva",,,,,,,, efri:722,thesis,"Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda","Bajčić, Valentino",,,,,,,, efri:721,thesis,"Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda","Babić, Marija",,,,,,,, efri:704,thesis,"Marketing usluga u kampovima u Istri","Tomišić, Emi",,,,,,,, efri:703,thesis,"Zadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja - primjer Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje","Ojurović, Jasna",,,,,,,, efri:697,thesis,"Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja","Debeljak, Ana",,,,,,,, efri:680,thesis,"Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje","Glavina, Martina",,,,,,,, efri:681,thesis,"Navike volontiranja mladih u Hrvatskoj","Primorac, Sara",,,,,,,, efri:612,thesis,"Marketing usluga u osiguranju","Radočaj, Antonija",,,,,,,, efri:611,thesis,"Utjecaj internet oglašavanja na iznajmljivanje soba u turizmu","Petrović, Slavica",,,,,,,, efri:610,thesis,"Marketing i odnosi s javnošću u policiji","Bogati, Tatjana",,,,,,,, efri:601,thesis,"Nadograđivanje ponude proizvodnih djelatnosti uslužnom komponentom s ciljem unapređenja poslovanja - primjer poduzeća Tvin d.o.o.","Rudec, Marija",,,,,,,, efri:599,thesis,"Utjecaj zelenog marketinga na potrošače","Lucić, Antonela",,,,,,,, efri:568,thesis,"Korištenje interneta u marketingu","Lastrić, Anđelina",,,,,,,, efri:344,thesis,"Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom","Vukdragović, Mia",,,,,,,, efri:623,thesis,"Analysing the impacts on the consumers choice of fast food restaurants: the country-of-origin effect","Mužić, Matea",,,,,,,, efri:339,thesis,"Brokeri u osiguranju na primjeru Republike Hrvatske","Tomić, Dejan",,,,,,,, efri:337,thesis,"Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike","Smokvina, Kristina",,,,,,,, efri:336,thesis,"Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača","Petrović, Marko",,,,,,,, efri:333,thesis,"Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane","Jurić, Zlatka",,,,,,,, efri:340,thesis,"Organizacijske strukture u osiguravajućim društvima","Vujić, Iris",,,,,,,, efri:330,thesis,"Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki","Bažon, Sara",,,,,,,, efri:338,thesis,"Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba","Šorli, Denis",,,,,,,, efri:332,thesis,"Stručno osposobljavanje savjetnika u osiguranju","Jovović, Sandra",,,,,,,, efri:334,thesis,"Trendovi razvoja zdravstvenog osiguranja u Republici Hrvatskoj","Jurković, Tamara",,,,,,,, efri:331,thesis,"Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu ""Pinija""","Bukva, Martina",,,,,,,, efri:320,thesis,"Upravljanje znanjem u multinacionalnim korporacijama u uvjetima globalizacije","Sabljić, Ivana",,,,,,,, efri:297,thesis,"Utjecaj znanja na zaposlenost","Ćurić, Antonija",,,,,,,, efri:240,thesis,"Utjecaj geoekonomije međunarodnih odnosa na siromaštvo u svijetu","Baljak, Roko",,,,,,,, efri:218,thesis,"Utjecaj Šangajske organizacije za suradnju na geopolitiku i međunarodnu trgovinu","Kardum, Benjamin",,,,,,,, efri:209,thesis,"Zdravstveni turizam i klasterizacija - osvrt na Hrvatsku i Poljsku","Bakić, Marija",,,,,,,, efri:23,dissertation,"Zadovoljstvo korisnika i reakcija na ciljno odabrani olfaktorni podražaj u transferu znanja","Vujičić, Maja",,,,,,,,