University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Prša, L. (2016). Utjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o. (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:186268
Prša, Lidija. "Utjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:186268
Prša, Lidija. "Utjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:186268
Prša, L. (2016). 'Utjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o.', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:186268
Prša L. Utjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o. [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:186268
L. Prša, "Utjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o.", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:186268