prikaz prve stranice dokumenta Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda

Čiča, Iva
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Čiča, I. (2019). Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

Čiča, Iva. "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

Čiča, Iva. "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

Čiča, I. (2019). 'Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

Čiča I. Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

I. Čiča, "Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:976083

Please login to the repository to save this object to your list.