pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fthm:4851,dissertation,"Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja","Šker, Irena",,,,,,,, fthm:4051,thesis,"Povjerenje, privatnost i otkrivanje osobnih podataka u internetskoj trgovini","Pijevac, Dean",,,,,,,, fthm:4353,thesis,"Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije","Mesaroš, Marija",,,,,,,, fthm:4015,thesis,"Marketinške aktivnosti grada Otočca i Gacke doline","Čorak, Petra",,,,,,,, fthm:4239,thesis,"Primjena društvenih mreža u marketingu osobnih usluga","Vidaić, Petra",,,,,,,, fthm:3835,thesis,"Motivacija i obilježja putovanja mladih žena","Košutić, Elena",,,,,,,, fthm:4833,thesis,"Uloga lokalne hrane u kreiranju turističkog doživljaja","Zekić, Nikolina",,,,,,,, fthm:3519,dissertation,"Održivi marketing u visokom obrazovanju","Meštrović, Dunja",,,,,,,, efri:3683,thesis,"Učinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda","Stilinović, Karla",,,,,,,, ptfos:2367,book,"Hranom do zdravlja : zbornik radova s 13. međunarodnog znanstveno-stručnog skupa","Alibabić, Vildana; Bektašević, Mejra; Bevanda, Ivona; Blajić, Marko; Buneta, Anamarija; Ćorić, Nevena; Dedić, Samira; Djukić Koroljević, Zrinka; Drezner, Georg; Dujmić, Elena; Dvojković, Krešimir; Džaferović, Aida; Ergović Ravančić, Maja; Habuda-Stanić, Mirna; Hadžić, Nermina; Horvat, Daniela; Islamčevič Razboršek, Maša; Ivković, Jakov; Ižaković, Maja; Jelić, Petra; Jukić, Huska; Juras, Josip; Jurić, Anita; Karlović, Andrea; Kovačević Babić, Marija; Krešić, Greta; Krištofić, Branimir; Liović, Nikolina; Lončarić, Dina; Lovrić, Boris; Marček, Tihana; Novosel, Fides; Obradović, Valentina; Oraščanin, Melisa; Pandža, Nevena; Pavičić, Ivana; Pavlović, Hrvoje; Pečet, Andrej; Perić, Porin; Pleadin, Jelka; Primorac, Josipa; Simonič, Marjana; Sorić, Tamara; Šertović, Edina; Viljevac Vuletić, Marija; Vranešić Bender, Darija; Vukoja, Ivan; Zmijanović, Ivan",,,,,,,, fthm:3506,dissertation,"Utjecaj odabranih determinanti na percepciju turističkoga proizvoda plaža","Magaš, Damir",,,,,,,, efri:3652,thesis,"Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela","Bakula, Kristijan",,,,,,,, efri:3661,thesis,"Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu","Baždar Gašljević, Tihana",,,,,,,, fthm:2757,dissertation,"Međuovisnost turističkog doživljaja i okolišno prihvatljivog ponašanja turista u kampovima","Cegur Radović, Tihana",,,,,,,, efri:3411,dissertation,"Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama","Marčinko Trkulja, Željka",,,,,,,, fthm:3139,thesis,"Društveni mediji u marketingu – primjena i etičke dileme","Ivić, Lana",,,,,,,, fthm:2862,thesis,"Marketinške aktivnosti grada Zadra","Krpan, Antonia",,,,,,,, fthm:3138,thesis,"Mogućnosti i izazovi viralnog marketinga","Brekalo, Ivana",,,,,,,, fthm:2814,thesis,"Primjena društvenih mreža u marketingu gradova u Primorsko-goranskoj županiji","Filipović, Anamaria",,,,,,,, fthm:2861,thesis,"Primjena mobilnog marketinga u turizmu","Hailo, Jakov",,,,,,,, fthm:3327,thesis,"Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi","Curri, Sara",,,,,,,, fthm:3328,thesis,"Primjena teorije planiranoga ponašanja u procjeni odrednica pravilne prehrane potrošača","Došlić, Ivona",,,,,,,, fthm:3331,thesis,"Uloga manifestacija u razvoju turističke destinacije s aspekta potrošača","Sušanj, Sara",,,,,,,, fthm:3329,thesis,"Utjecaj pandemije COVID – 19 na ponašanje turista","Zeneral, Anja",,,,,,,, fthm:2859,thesis,"Odrednice odabira smještaja u turističkoj destinaciji","Zekić, Nikolina",,,,,,,, fthm:3430,thesis,"Utjecaj influencera na ponašanje potrošača u turizmu","Rogulj, Helena",,,,,,,, fthm:3330,thesis,"Istraživanje trendova na turističkom tržištu u uvjetima pandemije COVID 19","Popović, Petra",,,,,,,, fthm:3201,thesis,"Utjecaj Instagrama na odabir turističke destinacije","Hozjan, Carla",,,,,,,, fthm:3332,thesis,"Utjecaj korisnički generiranog sadržaja na planiranje putovanja generacije Z","Kurajica, Petra",,,,,,,, efri:3711,thesis,"Istraživanje sezone poslovanja u kampu Kovačine","Sigović, Jelena",,,,,,,, efri:3250,thesis,"Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija","Vladislavić Šetka, Andrea",,,,,,,, efri:3328,thesis,"Tipovi ličnosti i planiranje posjeta turističkoj destinaciji","Filipović-Grčić, Antica",,,,,,,, efri:3617,"journal article","MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES INSPIRED BY THE BEAUTY OF NATURE","Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, efri:3049,thesis,"Ekološki prihvatljivo i društveno odgovorno ponašanje potrošača","Piragić, Ivana",,,,,,,, fthm:1778,thesis,"Istraživanje imidža grada Crikvenice kao turističke destinacije","Belanović, Fran",,,,,,,, efri:2241,dissertation,"Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji","Kos Kavran, Adrijana",,,,,,,, efri:2296,"journal article","TEACHING CASE STUDY: Digital marketing strategy of Accor Hotels: shaping the future of hospitality","Damnjanović, Vesna; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, efri:2942,thesis,"Online komunikacija zdravstvenih ustanova s postojećim i potencijalnim turistima u svrhu promicanja zdravstvenog turizma","Dalleaste, Barbara",,,,,,,, fthm:1942,thesis,"Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium","Haramina, Laura",,,,,,,, fthm:2032,thesis,"Gerilski marketing u malom poduzetništvu","Kolesarić, Irena",,,,,,,, fthm:1940,thesis,"Marketing u dentalnom turizmu na primjeru poliklinike Rident","Grenko, Ana",,,,,,,, fthm:2031,thesis,"Odrednice impulzivne kupnje kod mladih potrošača","Jurković, Nikola",,,,,,,, fthm:1967,thesis,"Oglašavanje putem društvenih mreža na primjeru ugostiteljskog objekta Konoba Val, Senj","Tomljanović, Doris",,,,,,,, fthm:1803,thesis,"Promocija turističkoga proizvoda grada Varaždina","Komes, Dejan",,,,,,,, fthm:1948,thesis,"Stavovi poduzetnica o važnosti komunikacije u uslužnim djelatnostima","Nekić, Ana",,,,,,,, fthm:2090,thesis,"Utjecaj digitalne marketinške komunikacije na odabir turističke agenci","Pavlić, Antonela",,,,,,,, fthm:2150,thesis,"Uloga virtualne realnosti u marketingu turističke destinacije","Pikutić, Dominik",,,,,,,, fthm:1955,thesis,"Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu","Obradović, Romana",,,,,,,, fthm:1952,thesis,"Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija","Kličan, Anamarija",,,,,,,, fthm:1786,thesis,"Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.","Francetić, Dora",,,,,,,, fthm:2002,thesis,"Utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo i lojalnost gostiju Jadranka kampova d.o.o.","Sixta, Anamarija",,,,,,,, fthm:1931,thesis,"Utjecaj marketinga na razvoj svijesti potrošača o pravilnoj prehrani","Došlić, Ivona",,,,,,,, fthm:1966,thesis,"Odabir i napredovanje zaposlenika na temelju komunikacijskih vještina u hotelijerstvu","Svalina, Martina",,,,,,,, fthm:1945,thesis,"Percepcija važnosti poslovne komunikacije i samovrednovanje komunikacijskih vještina budućih turističkih djelatnika Poslovno komuniciranje u turizmu","Kapeš, Jelena",,,,,,,, fthm:1920,thesis,"Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH","Dervišević, Rahela",,,,,,,, fthm:1950,thesis,"Zadovoljstvo komunikacijom Instagram pratitelja ugostiteljskog objekta Barba u Dubrovniku","Obradović, Kate",,,,,,,, fthm:1969,thesis,"Razlike i sličnosti generacije x, y i z u prihvaćanju online informacija tijekom odabira turističkoga proizvoda","Vrhoci, Anja",,,,,,,, efri:2078,thesis,"Odrednice lojalnosti navijača HNK Rijeka","Kuzmanić, Antonio",,,,,,,, efri:2036,thesis,"Uloga dizajna u oglašavanju","Blažević, Matija",,,,,,,, fthm:1573,dissertation,"Koncept i mjerenje unutarnje kvalitete usluga u hotelijerstvu","Gjurašić, Matina",,,,,,,, efri:1707,dissertation,"Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća","Jerčinović, Silvije",,,,,,,, efri:2353,"journal article","The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers","Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, fthm:1371,thesis,"Ponašanje potrošača pri odabiru organske kozmetike","Mustać, Josipa",,,,,,,, fthm:1443,thesis,"Istraživanje prihvaćenosti ekonomije dijeljenja među mladim turistima","Lazzarich, Dora",,,,,,,, fthm:1418,thesis,"Istraživanje utjecaja društvenih mreža na doživljaj gostiju u restoranima","Cokarić, Diana",,,,,,,, fthm:1432,thesis,"Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja","Jelić, Matej",,,,,,,, fthm:1385,thesis,"Odrednice odabira pružatelja telekomunikacijskih usluga","Dugandžić, Ivana",,,,,,,, fthm:1342,thesis,"Istraživanje motivacije turista kao temelj za razvoj turističke ponude grada Varaždina","Metlikovec, Marta",,,,,,,, fthm:1589,thesis,"Marketing turističke destinacije na primjeru grada Porta","Kapeš, Jelena",,,,,,,, fthm:1402,thesis,"Religija kao motiv turističkih putovanja","Višek, Ivana",,,,,,,, fthm:1319,thesis,"Utjecaj turističkoga iskustva na planirano ponašanje","Mličević, Tea",,,,,,,, efri:1233,"journal article","IMPROVING QUALITY OF LIFE THROUGH CO-CREATING TOURIST EXPERIENCE – WHAT DOES EXPERIENCE MARKETING HAVE TO DO WITH IT?","Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, Andrijana",,,,,,,, efri:1215,"journal article","WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA","Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina",,,,,,,, efos:1820,"journal article","NEW INSIGHTS INTO EXPENDITURES OF HOTEL GUESTS AND PRIVATE ACCOMMODATION GUESTS","Smolčić Jurdana, Dora; Soldić Frleta, Daniela; Lončarić, Dina",,,,,,,, fthm:937,thesis,"Dijeljenje turističkoga iskustva putem društvenih medija","Đuričković, Ivona",,,,,,,, fthm:1144,thesis,"Istraživanje zadovoljstva turista uslugama kampa","Stojanov, Emanuel",,,,,,,, fthm:984,thesis,"Marketing miks Hotela Excelsior","Uzelac, Dragan",,,,,,,, fthm:742,thesis,"Stavovi turista prema uporabi interneta u procesu odlučivanja o putovanjima","Glavan, Niki",,,,,,,, efri:882,thesis,"Povezanost odnosa s javnošću i reputacije javnog poslovnog subjekta","Zaputović, Marija",,,,,,,, fthm:808,thesis,"Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske","Grabar, Tamara",,,,,,,, fthm:809,thesis,"Istraživanje zadovoljstva turista gastronomskom ponudom Istre","Hodak, Martina",,,,,,,, fthm:1072,thesis,"Marketinški miks hotela Bluesun Hotel Kaj","Ljubej, Ivana",,,,,,,, fthm:914,thesis,"Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu","Šepić, Tihana",,,,,,,, fthm:1094,thesis,"Promocija turističkoga proizvoda grada Zagreba","Babić, Marta",,,,,,,, fthm:1190,thesis,"Sklonost mladih potrošača ka impulzivnoj kupovini","Crnek, Katarina",,,,,,,, efri:863,thesis,"Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije","Milotić, Tatjana",,,,,,,, fthm:614,thesis,"Marketing kulturnih manifestacija u funkciji obogaćivanja turističke ponude grada Zagreba","Predović, Ivona",,,,,,,, efri:566,thesis,"Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije","Lozančić, Matea",,,,,,,, efri:266,thesis,"Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj","Nakić, Marino",,,,,,,, fthm:1262,dissertation,"Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije","Perišić Prodan, Marina",,,,,,,, fthm:1745,book,"Retrospektiva turizma Istre","Šuligoj, Metod; Brezovec, Tomi; Kukanja, Marko; Medarić, Zorana; Sinkovič, Ljudmila; Lončarić, Dina; Rudan, Elena; Zadel, Zrinka",,,,,,,, efri:2332,book,"Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja","Grbac, Bruno; Lončarić, Dina",,,,,,,, svkri:3096,dissertation,"Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu","Lončarić, Dina",,,,,,,,